Доставка на ендопротези и остеосинтезни средства
Номер в РОП: 00684-2015-0009
Обявление за обществена поръчка: VII-15-1 от 30.04.2015 г.
Решение номер: VII-15-2 от 30.04.2015 г.
Документация - 30.04.2015 14:15:34
Техническа спецификация -30.04.2015 14:16:10
Техническо предложение - 30.04.2015 14:16:34
Ценово предложение - 30.04.2015 14:16:54
Срок за получаване на оферти: 26.05.2015 г. Час: 16:30
Условия при отваряне на офертите:
Дата: 27.05.2015 г. Час: 10:00
Място: Административната зала на болница "Лозенец"
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
Доклад VII-15-11/15.06.2015 г. - 15.06.2015 14:41:20
Протокол VII-15-12/15.06.2015 г. - 15.06.2015 14:41:42
Доклад VII-15-18/11.09.2015 г. - 11.09.2015 14:44:56
Протокол VII-15-19/11.09.2015 г. - 11.09.2015 14:45:20
Резултати от оценката на техническите предложения:
Обособена позиция I, участник „Джи Ес Евро България” ЕООД - 40 т.
Обособена позиция I, участник „Електро Мед България” ЕООД - 20 т.
Обособена позиция II, участник „Електро Мед България” ЕООД - 40 т.
Обособена позиция III, участник „Имплант Г“ ООД - 40 т.
Обособена позиция IV, участник „Юнивърсити медикал рисърч” ООД - 20 т.
Обособена позиция IV, участник „Сико-Фарма” ООД - 40 т.
Обособена позиция V, участник „Сико-Фарма” ООД - 40 т.
Обособена позиция VI, участник „Сико-Фарма” ООД - 40 т.
Обособена позиция VII, участник „Сико-Фарма” ООД - 40 т.
Обособена позиция VIII, участник „Сико-Фарма” ООД - 40 т.
Обособена позиция IX, участник „Ви енд Ди Сървисис” ООД - 40 т.
На 16.09.2015 г. от 10.00 часа в административната сграда на болница „Лозенец“ ще се проведе отваряне и разглеждане на ценовите предложения на допуснатите участници в обявената открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на ендопротези и остеосинтезни средства".
Доклад VII-15-20/18.09.2015 г. 23.09.2015 16:38:16
Протокол VII-15-21/18.09.2015 г. 23.09.2015 16:38:39
Решение VII-15-22/23.09.2015 г. 23.09.2015 16:39:01
Информация за освобождаване на гаранция 26.102015 14:49:18
Иформация за освобождаване на гаранция 27.10.2015 15:07:18
Договор VII-15-33/23.10.2015 02.11.2015 10:40:06
Договор VII-15-34/26.10.2015 02.11.2015 10:40:40
Договор VII-15-35/26.10.2015 02.11.2015 10:40:56
Договор VII-15-36/26.10.2015 02.11.2015 10:41:10
Договор VII-15-37/26.10.2015 02.11.2015 10:41:33
Договор VII-15-38/26.10.2015 02.11.2015 10:41:46
Договор VII-15-39/26.10.2015 02.11.2015 10:41:59
Договор VII-15-42/30.10.2015 02.11.2015 10:42:11
Договор VII-15-43/30.10.2015 02.11.2015 10:42:29
Обявление за възложена поръчка VII-15-44/02.11.2015
Информация за освобождаване на гаранция 02.11.2015 16:16:21
Информация за плащане 26.05.2016 08:12:06
Информация за плащане 26.05.2016 08:15:58
Информация за плащане 26.05.2016 08:19:01
Допълнително споразумение към договор за обществена поръчка VII-15-43/30.10.2015 г. - 08.11.2016 10:57:04
Допълнително споразумение към договор за обществена поръчка VII-15-33/23.10.2015 г. - 08.11.2016 10:58:45
Допълнително споразумение към договор за обществена поръчка VII-15-39/26.10.2015 г. - 08.11.2016 11:07:45
Допълнително споразумение към договор за обществена поръчка VII-15-34/26.10.2015 г. - 08.11.2016 11:00:01
Допълнително споразумение към договор за обществена поръчка VII-15-36/26.10.2015 г. - 08.11.2016 11:00:59
Допълнително споразумение към договор за обществена поръчка VII-15-37/26.10.2015 г. - 08.11.2016 11:01:21
Допълнително споразумение към договор за обществена поръчка VII-15-38/26.10.2015 г. - 08.11.2016 11:01:42
Допълнително споразумение към договор за обществена поръчка VII-15-35/26.10.2015 г. - 08.11.2016 11:02:02
Допълнително споразумение към договор за обществена поръчка VII-15-42/30.10.2015 г. - 08.11.2016 11:02:27
Информация за плащане 15.12.2016 15:46:41
Информация за плащане 16.12.2016 13:32:32
Информация за плащане 16.12.2016 13:38:58
Информация за плащане 16.12.2016 13:43:20
Информация за плащане 16.12.2016 13:49:51
Информация за плащане 20.12.2016 9:44:44
Информация за освобождаване на гаранция 09.01.2017 13:05:05
Информация за гаранция 26.01.2017 15:23:34
Информация за изпълнен договор VII-15-33/23.10.2015 - 01.02.2017 15:23:19
Информация за изпълнен договор VII-15-35/26.10.2015 - 01.02.2017 15:23:49
Допълнително споразумение към договор за обществена поръчка VII-15- 34/26.10.2016 г. - 06.02.2017 09:07:22
Информация за изпълнен договор VII-15-36 17.02.2017 14:27:29
Информация за изпълнен договор VII-15-37 17.02.2017 14:39:42
Информация за изпълнен договор VII-15-38 17.02.2017 14:41:10
Информация за гаранция 17.02.2017 15:09:29
Информация за гаранция 28.02.2017 16:44:58
Информацияза плащане 25.04.2017 16:21:28
Информация за изпълнен договор VII-15-34 28.04.2017 13:22:23
Информация за плащане 13.03.2018 14:22:47
Информация за изпълнен договор VII-15-39 -14.03.2018 13:53:49
Информация за гранция 30,04,2018 09:52:33
Информация за изпълнен договор VII-15-42 - 28.09.2018 11:40:22
Информация за плащане 17,01,2019 10:51:58
Обявление за изпълнен договор VII-15-43 - 22.01.2019 14:28:04
« Обратно към всички поръчки