“Доставка на медицински изделия, инструменти и консумативи за урология и за ендоскопска, лапароскопска и бронхоскопска апаратура”
Номер в РОП: 0684-2016-0004
Обявление за обществена поръчка VII-4-1 от 15.01.2016 г. - 15.01.2016 15:54:15
Решение VII-4-2 от 15.01.2016 г. - 15.01.2016 15:52:59
Документация 15.01.2016 15:55:17
Техническа спецификация 15.01.2016 15:56:25
Техническо предложение 15.01.2016 15:56:38
Ценово предложение 15.01.2016 15:56:48
Срок за получаване на оферти: 09.02.2016 г. Час: 16:30
Условия при отваряне на офертите:
Дата: 10.02.2016 г. Час: 10:00
Място: Административната зала на болница "Лозенец"
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
Резултати от комплексната оценката на техническите предложения на участниците:
Обособена позиция |
Участник |
Комплексна оценка на техническите предложения |
|
I |
Инструменти и консумативи за ендоскопи, за налични видеоскопи: |
„ИНФОМЕД” ЕООД
|
40.00 |
II |
Лапароскопски инструменти и консумативи за еднократна употреба |
„МЕДИМЕКС - П” EООД |
40.00 |
III |
Лапароскопски инструменти и консумативи за лапароскопска система Storz или еквивалентена |
„ЕЛ-ДОРА” ЕООД |
40.00 |
V |
Инструменти и консумативи за бронхоскопи Storz или еквивалентни |
„ЕЛ-ДОРА” ЕООД |
40.00 |
Съобщение: На 26.02.2016 г. от 10.00 часа в административната сграда на болница „Лозенец“ ще се проведе отваряне и разглеждане на ценовите предложения на допуснатите участници в обявената открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Доставка на медицински изделия, инструменти и консумативи за урология и за ендоскопска, лапароскопска и бронхоскопска апаратура”
Протокол VII-4-8 - 23.03.2016 13:01:01
Протокол VII-4-10 - 23.03.2016 13:27:51
Решение VII-4-11 - 23.03.2016 13:28:10
Решение VII-4-23 - 03.05.2016 15:00:59
Обявление за възложена поръчка - 03.05.2016 16:30:34
Договор VII-4 -18 - 03.05.2016 16:31:26
Договор VII-4 -19 - 03.05.2016 16:32:00
Договор VII-4 -20 - 03.05.2016 16:32:18
Информация за гаранция -05,05,2016 11:31:55
Информация за гаранция -30.05.2016 14:29:59
Договор VII-4-25 - 02.06.2016 12:55:00
Обявление за възложена поръчка - 02.06.2016 12:55:44
Информация за плащане 15.12.2016 14:33:13
Информация за плащане 16.12.2016 13:42:23
Информация за плащане 20.12.2016 10:10:01
Допълнително споразумение към договор VII-4-25 26.04.2017 09:03:14
Допълнително споразумение към договор VII-4-20 26.04.2017 09:04:54
Допълнително споразумение към договор VII-4-19 26.04.2017 09:05:16
Допълнително споразумение към договор VII-4-18 26.04.2017 09:05:42
Допълнително споразумение към договор VII-4-20/21.04.2016 г. - 02.06.2017 14:55:58
Допълнително споразумение към договор VII-4-20/21.04.2016 г. - 26.07.2017 16:39:12
Информация за гаранция 03,11,2017 15:45:07
Информация за изпълнението на договор VII-4-19 - 09.11.2017 14:28:38
Допълнително споразумение към договор VII-4-25/25.05.2016 г. - 21.11.2017 10:14:04
информация за гарнция 30,04,2018 09:54:30
Информация за плащане 25,01,2019 08:50:36
Обявление за приключване на договор VII-4-20 - 25.01.2019
Обявление за приключване на договор VII-4-25 - 05.02.2019 15:55:32
« Обратно към всички поръчки